Thread
Print

baka kor zamri

Quote:
原帖由 NouX 于 27-10-2008 16:25 发表
waaa...100 year old~~~old women~~~
n' u abg zam...tua nye....hahaha....
lebih 900 tahun dr kin~~~
en lo haha ~~~he more old then me

TOP

no lah. dont trust mui kinnie

TOP

Quote:
原帖由 zamri 于 28-10-2008 18:13 发表
no lah. dont trust mui kinnie
walao don trust me tim wa swtt a baka kor/!

TOP

en en baka kor de me dun scare de,cuz i got his knife,can stab him de

TOP

Quote:
原帖由 sakura 于 29-10-2008 08:48 发表
en en baka kor de me dun scare de,cuz i got his knife,can stab him de
sakura help me my baka kor keep buwee me d

TOP

hahaha...i agree wit u abg zam...huhu...
abg zam muda apa...haha...20 an lagi...still leng zai..rigth?

TOP

Quote:
Original posted by Ba0B31k1nn13 at 29-10-2008 11:47

sakura help me my baka kor keep buwee me d
no need cry lo,me have his knife edi

TOP

did u all think me scare with ur knife meh ?

TOP

oh yeah~~abg zam...come we work together to get ur knife from qilah~~~

TOP

Quote:
Original posted by zamri at 2008-10-30 12:06
did u all think me scare with ur knife meh ?
but that is ur strength
u r hoping on the knife power
but then
i ald take ur knife de

Recent Ratings
  • sakura Charm +10 2008-11-1 08:59
[NippoN]~SkrU ♥ [NippoN]~MariA

TOP

.......dun say anymore...
come...let the pk begin~~come we take now the knife~~~~

TOP

lol bang zam tak scare knife ooo ala kin mui come pk bang zam 9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 i use bola no need knife wakekekekeke

TOP

NEVER SCARE

TOP

hahaha....like that la abg zam~~huhu....never scare anything~~~
mui kin~~u use bola???

TOP

yea! me never scare de hahaha

TOP

Thread